Terugkeer en beleid voor terugbetaling
Op Hismith, rendementen zijn eenvoudig! Wij streven ernaar om de beste shopping ervaring, met inbegrip van een snelle en probleemloze rendementen bieden. Neem contact op met de klantenservice om uw terugkeer te verwerken.
Moet ik producten te sturen helemaal naar Verenigd Koninkrijk?
Europese klanten kunnen hun producten terug te keren naar onze Europese magazijn, Amerikaanse klanten kunnen een pick-up van UPS op het opgegeven adres te regelen. Klanten uit andere landen moeten hun producten naar ons magazijn in het Verenigd Koninkrijk.
De producten zijn prima, maar ik ben van gedachten veranderd
Producten zonder kwaliteit-gerelateerde problemen kunnen worden geretourneerd binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Voor meer informatie over het terugkeerbeleid, kies dan de regio waar de bestelling werd geleverd: de Europese Unie of de Verenigde Staten en de rest van de wereld.
Elk product dat gebruikt is niet in aanmerking voor een terugkeer. Geretourneerde artikelen moeten ongebruikt zijn, met originele labels en verpakking. Dan zult u een volledige terugbetaling te krijgen.
Producten met kwaliteitsproblemen
Wij garanderen al onze producten tegen materiaal en vakmanschap gebreken binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling. Als er een defect ontstaat en een geldige claim wordt binnen 30 dagen met de klantenservice ontvangen, kunnen wij u een uitwisseling, reparatie, of nieuwe onderdelen voor vervanging te bieden. We zullen verantwoordelijk voor alle verzendkosten. Dan zult u een volledige terugbetaling te krijgen.